Niin, kuten huomaa en ole blogiin vähään aikaan kirjotellut. Syy on tylsistyttävä ja vain harva tietää sen, ei se varmastikaan ketään kiinnosta.. No nyt olen palannut ja kirjottelen tässä viikon kuulumisia:            

Ekaks, just sunnuntaina olin rauhallisesti hiihtämässä. Kaikki oli hyvin kunnes näin ison mäen (mäki oli varmaan puol metrii korkee mut se tuntu aika korkeelt). No tietysti luulin et lasku onnistuu ku onnistuin laskee pienemmästäkin. Sit mä vaan laskin ja kaatusin johonkin kiveen mikä oli jäässä ja siinä meni koko alaselkä sököksi. Olin siis maanantain poissa koulusta ja tänään lähin ekan tunnin jälkeen kun olin tullut liian aikaisin (kipu ei ollut lähtenyt mutta uskoin että se lakkaa päivän myötä, vaan kuinka kävikään..). Lähin siis kotiin ja olin kotona loppu päivän parantelemassa selkää. Ja juuri äsken kun kipu rupesi jo melkein lakkaamaan niin minä sit vaan kaatusin. Meijän lattialle kun olin istumassa tuolille (että oon kömpelöPäättämätön) ja kaatusin kovalle kivi lattialle. Kolautin polvenikin. Ei tietoa menenkö kouluun huomenna mutta kivusta päätellen äitini ja minä epäilemme.

Niin näinkin voi käydä... haleja niille joilla on samanlaisia päiviä!